ProLiant ML570 i PLD

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 27 Cze 2008, 23:06:33 CEST

Dnia Thursday 26 of June 2008, Tomasz Gromowski napisał:

> a w biosie?
Nie wiem, na razie nie mam dostępu do sprzętu na żywo. Jak było pisane w tym
wątku to huczy jak odkurzacz i ciężko byłoby wytrzymać więc stoi w piwnicy (a
tam jeszcze sieci nie pociągnąłem). Tak więc jeśli ktoś ma sugestie na tą
okoliczność to chętnie poczytam.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny