iSCSI na RPS w OVH

Kuba Staskiewicz kuba w best.net.pl
Sob, 3 Maj 2008, 23:07:16 CEST

Dnia sobota, 3 maja 2008 18:22, Paweł Zuzelski napisał:
> Witam,
>
> czy ktoś z Was używa PLD na serwerze RPS w OVH? Jakie moduły trzeba wrzucić
> do initrd, żeby zamountować ten dysk iSCSI?

Nie uzywam iSCSI w PLD, ale moduly beda pewnie te same co w innych distro bo
open-iscsi jest standardem juz chyba. Powinienes wiec miec trzy moduly:
scsi_transport_iscsi, libiscsi oraz iscsi_tcp. No i standardowo to co do scsi
czyli scsi_mod (i ewentualnie sd_mod). Do tego uruchomiony i skonfigurowany
daemon iscsid.

A przy okazji pytanie bo wlasnie siedze nad projektem budowy sieci SAN dla
vmware opartej na linuxach i iscsi - czy ktos ma doswiadczenia z robieniem
targetow iscsi na linuxie? Jezeli tak to jaki soft do tego polecacie?
Open-iscsi robi niestety tylko jako klient, z rozwiazan oferujacych targety
iscsi znalazlem chyba 3, z czego najbardziej konkretny wydaje mi sie iSCSI
Enterprise Target. Uzywal ktos tego?

--
Kuba Staskiewicz