Problem z partimage

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 6 Maj 2008, 14:14:36 CEST

Tuesday 06 of May 2008 13:32:48 Łukasz Maśko napisał(a):

> Powinieneś podnieś laptopa z płyty instalacyjnej XP i wybrać opcję naprawy
> istniejącej instalacji. Powinno zadziałać. A co do przyczyn to nie znam
> partimage, ale obstawiam, że na nowej partycji masz inny rozmiar klastrów
> tudzież geometria mu się nie zgadza.

Mialem podobny problem
Ponowna instalacja grub/lilo nie dawala rezultatu
Jedynie zainstalowanie boot managera do mbr (program chyba smart fdisk z hiren's boot cd) pomoglo.
Nie wiem dlaczego tak a nie inaczej.

Co ciekawe ostatnio (kilka 2-3 miesiace temu)  wrzucilem gruba i nagle zaczelo dzialac.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń