Konqueror

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Śro, 7 Maj 2008, 04:19:27 CEST

On Sat, May 03, 2008 at 06:31:57 +0200, Grzegorz wrote:
> Mam od jakiegoś czasu dziwne problemy z konquerorem własnie.
> Nie wyświetla prawidłowo stron, muli strasznie.
> Ta sama strona otwierana jest w firefoxie błyskawicznie w porównaniu z tym co
> robi konqueror.
> Ktoś zaobserwował może to samo, czy to tylko u mnie tak?...
> KDE i Konqueror aktualizowane w miarę na bieżąco, teraz:
> konqueror-libs-3.5.9-2.athlon
> konqueror-3.5.9-2.athlon
> Takie zachowanie to już od jakiegoś czasu obserwuję (czytaj: od kilku
> aktualizacji).

Nie zauważyłem żadnych problemów, mam te same wersje (z dokładnością
nawet do arch).

Z drugiej jednak strony mam ustawione zmienne KDE_NO_IPV6 i
KDE_NO_IPv6 na true, więc może u Ciebie się ujawnił jakiś problem z
resolverem, który u mnie nie występuje, nie wiem...

Przeglądałem kiedyś listę mailingową dot. konq i tam właśnie znalazłem
taki hint. Dodaj sobie np. do ~/.bash_profile:

# Konq... (DNS)
KDE_NO_IPV6=true
KDE_NO_IPv6=true
export KDE_NO_IPV6 KDE_NO_IPv6

Tak w ogóle to ponoć pomaga też bardzo postawienie jakiegoś lokalnego
małego serwera DNS, który cache'uje odpowiedzi, ale w sumie nigdy nie
chciało mi się w to bawić.

--
http://bb.homelinux.org