openvpn bridge iptables i netbios

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Śro, 7 Maj 2008, 10:16:24 CEST

Dnia 6-05-2008 o godz. 20:07 Paweł Zuzelski napisał(a):

> Czy w tym miejscu jeszcze działa?

> spróbuj dać do opcji iptables "-p tcp --dport ! 138". Podejrzewam, że
> NAT robi
> krzywdę netBIOSowym broadcastom na porcie 138.
>
> Tylko jeżeli tak zadziała, to pamiętaj, żeby dać jeszcze regułki iptables
> dla -p udp i -p icmp.

Wyłazi ze mnie lamerstwo :)
Możesz mi napisać jakie regułki musze dodać, żeby maskarada zadziałała?
Bo to co napisałeś działa tylko, że teraz nie działa nat.

BTW, wątki na pewno ja łamię, bo chwilowo piszę z webmaila wp.

Pozdr

To wojna płci, a oni grają nieczysto :D
Cameron Diaz kontra Ashton Kutcher w komedii
CO SIĘ ZDARZYŁO W LAS VEGAS - w kinach od 9 maja! Zobacz zwiastun:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fcosiezdarzylo.html&sid=343