[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Maj 2008, 14:12:58 CEST

Dnia piątek, 2 maja 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
[...]
> Może złośliwość natury martwej??? - dowiąż może do menu zamiast od razu
> OO to zrób skrypt i dowiąż skrypt a OO wywołuj ze skryptu.

Zrobiłbym. Ale nawet tak przestało mi się uruchamiać - pomimo braku
jakichkolwiek update'ów w międzyczasie ani zmiany konfiguracji. Teraz mam
za to taki komunikat błędu:

$ /usr/lib/openoffice.org/program/soffice -calc
/usr/lib/openoffice.org/program/soffice[274]: internal error: j_async: bad
nzombie (0)

Ale jest coś więcej - właśnie zainstalowałem OOo w wersji 2.4.0 z ux.pl - i
to też się nie uruchamia! Dokładnie identyczne objawy jak przy naszym,
dystrybucyjnym OOo. CO ZA CHOLERA, DO CHOLERY?! Czyżby Xeon był BE?!