[OT] obsługa wielu rdzeni w 2.6.24.x

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Śro, 7 Maj 2008, 14:20:26 CEST

Łukasz Maśko wrote:
> Właśnie zastanawiam się nad jednym zjawiskiem, które zaobserwowałem.
>
> Mam stację roboczą DELL T5400 z procesorem Xeon E5410/2.33GHz (4 rdzenie).
> Zainstalowane Th/i686 z kernelem z włączonym PAE (własny build z
> kernel.spec -r LINUX_2_6) bo jest 4GB RAM. System wykrywa i obsługuje

Drobna uwaga: Nie wiem czy ci się opłaca włączać PAE. Zyskujesz kilkaset
mega ramu a za to masz nieco wolniejszy kernel. Obsługa PAE też
"kosztuje". Mam dokładnie taka samą sytuacje i na liście mailingowej
Della polecono mi "odżałować" w moim przypadku 0.5GB i się w to nie
bawić. No chyba, że masz jakieś aplikacje, które istotnie na tym ucierpią.

Pzdr