przesiadka na sata

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Czw, 8 Maj 2008, 00:46:37 CEST

Witam,

miałem problemy ze starym dyskiem więc kupiłem sobie nowy, sata.
Skopiowałem zawartość partycji na partycję na nowym dysku, pozmieniałem w
/etc/fstab oraz /etc/lilo.conf wszędzie z hda na sda z odpowiednimi
numerkami.
Niestety system nie wstaje - kernel panic.

z tego co tam zapamiętałem (na zdjęciu :P) to najpierw są jakieś informacje
o dysku ata (na razie jeszcze podłączny), potem o jego partycjach, potem
ładuje moduł do XFS, potem:
Suspend2: initrd lacks echo > /sys/power/suspend2/so_resume (<---ale to
zawsze jest)
VFS: cannot open root device "805" or unknown-block(8-5)
Please append a correct "root=" option
Kernel panic - not syncing: VFS: unable to mount root fs on
unknown-block(8-5)

Poguglałem i jedyne co znalazłem z interesujących rzeczy to że może
powinienem załadować moduł sata_nv, dopisałem go do /etc/modules.conf (czy
mod...któryć :P ) i nie podziałało, z resztą nie wiem czy moduły z tego
pliku mogą być tak wcześnie załadowane skoro jeszcze nawet tego dysku nie
rozpoznał

Co robić?

--
pozdrawiam,