[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 8 Maj 2008, 19:45:48 CEST

Dnia środa, 7 maja 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Niemaintainowany (jako taki) pdksh się wykrzacza. Trzeba by poszukać
> dlaczego.

Nie zająłem się pdksh (widziałem, że już ktoś wprowadził nowe łaty), ale na
chama zmieniłem na twardo wymaganą przez soffice powłokę z /bin/sh
na /bin/bash. Za pierwszym razem odpaliłem oocalca z konsoli. I to było
wszystko. Później za każdym razem zaliczałem wywrotki OOo z komunikatem w
dmesgu postaci:

[32131.625672] soffice.bin[20624]: segfault at 6d6f684f eip b48dc350 esp
bf81e5e0 error 4

Pierwsza liczba (6d6f684f) jest zawsze taka sama, pozostałe się zmieniają.

Spróbowałem też zmienić dowiązanie /bin/sh z ksh na bash lub dash, ale nic
to nie zmieniło. Najwyraźniej błąd jest gdzie indziej, niekoniecznie w
pdksh.

Poddaję się. Przez najbliższe półtora tygodnia nie będę musiał odpalać na
tym kompie OOo, może do tej pory się sam naprawi, tak samo jak sam się
popsuł ;-)