[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 8 Maj 2008, 22:57:36 CEST

Dnia czwartek, 8 maja 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:

> Po co tyle kombinacji?  Nie lepiej zassać bezpośrednio ze źródła:
> http://download.openoffice.org/index.html
>
> Ja biorę tylko stąd - i jakoś zawsze działa.

Jeśli o mnie chodzi to bardziej z przyczyn historycznych - w OOo z ux.pl od
kiedy pamiętam, zawsze był działający słownik i ogólnie pakiet działał.
Przyzwyczaiłem się, że jak nie działa dystrybucyjne OOo, to mogę wziąć
tamto i będzie OK.

Skoro proponujesz, to może spróbuję, jeśli za te półtora tygodnia nic się
nie zmieni w sprawie instalacji, którą mam na tamtym kompie. Sam nie wiem,
co może być nie tak - chyba tylko Xeon przeszkadza, bo na laptopie, w
którym mam zwykłe, stare P4 i z którego przeniosłem na tamtego Della całą
instalację, wszystko działa. A pakiety praktycznie te same.