[OT] Jak w C/C++ sprawdzić , ile pamięci jest zaalokowanej...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 10 Maj 2008, 14:34:55 CEST

... dla procesu (na skutek wykonywania operacji new/malloc)? Szczególnie
interesuje mnie sprawdzanie działalności new, czyli C++. W moim programie
mam dość duże "wypływy" pamięci i muszę znaleźć, w których miejscach się to
dzieje.