przesiadka na sata

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Sob, 10 Maj 2008, 20:51:32 CEST

On Sat, 10 May 2008 20:36:12 +0200, you wrote:

>10de0265 amd74xx nVidia Corporation|MCP51 IDE
>
>Ostatecznie mogę zrobić tak jak pisze Miesiu ale szczerze mówiąc chciałbym
>raczej usunąć źródło problemu a nie jego objawy :/
>
>Czy moduł sata_nv powinienem mieć w PREMODS czy w zwykłych modułach
>w /etc/sysconfig/geninitrd (na razie mam w premods)?

Napisz jeszcze jakie PLD używasz? Bo na AC to te płyty działały tak
sobie - pamiętam, że bez parametru w w /etc/lilo.conf
	append="noapic"
to można było zapomnieć o starcie. Przejście na TH rozwiązało sprawe
:)
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team