USB i Modemem Huawei E220

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Nie, 11 Maj 2008, 23:32:28 CEST

Witam,
Po uaktualnieniu jądra do wersji kernel-desktop-2.6.22.19-2 i udev'a do wersji udev-118-3 rzeczony
modem zaczął mi się dziwnie zachowywać. Jeśli podłączę go przed włączeniem zasilania, a nie
mam baterii w laptopie, to startuje bezproblemowo. System widzi urządzenia /dev/tts/USB[01] i
urządzenie /dev/sr0 reprezentujące dysk związany z tym modemem. Niestety jeśli chcę to samo
osiągnąć na chodzącym systemie to modem nie chce się prawidłowo zainicjować. Polecenie
lsusb widzi modem ale pliki /dev/tts/USB? nie pojawiają się. Przed uaktualnieniem systemu wszystko
chodziło poprawnie. Dodam jescze, że czytałem ostatnie posty w tym temacie i rady tam
zawarte wprowadzone w życie nie zmieniły sytuacji.
Będę wdzieczny za jakieś konstruktywne pomysły... :-)
--
Dariusz Knociński