Problem ze startem po upgrade kernela (AC)

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 13 Maj 2008, 12:11:34 CEST

tom_wiz w poczta.fm pisze:
> Witam,
>
> używam jeszcze Ac. Skompilowałem własnoręcznie jajko 2.6.23.12. Wszystko jest prawie ok, ale system nie wstaje. Mianowicie dochodzi do:
> /dev/ttyS[0-9]*: No such file or directory
> Włączanie swapa ... Zrobione(czy Aktywuję)
>
> następnie powninien wypisać:
> INIT: Entering runlevel: 3
>
> ale po aktywacji swapa, dysk pracuje jeszcze przez chwilę i wszystko się zatrzymuje.
> Generalnie nie jest to zwis, bo działa np. Alt+Ctrl+del i system się restartuje, ale nie wypisuje już niczego na ekran.
> [...]
Też tak miałem - brakuje Ci nodów w /dev - jakby udev za późno się
odpalał - ja poradziłem sobie z tym kopiując /dev/zero /dev/null i
jeszcze kilka (nie pamiętam jakie) z rescue /dev do mojego /dev

Paweł