Re[2]: Problem z instalacją CRI 0.2

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Czw, 15 Maj 2008, 10:36:12 CEST

Witam

> Na rescue w katalogu roota jest też chrinst
> http://qwiat.icenter.pl/chrinst/

Znalazłem. Ale dopiero jak: zainstalowałem TI z rescue z repo ti,
rozwaliłem bazę rpm (niezgodność db między rescue a ti), nagrzebałem
się, odzyskałem bazę rpm (dzięki temu, że świeżo instalowany system,
to się mogłem pobawić, ale jak na złość wtedy się udaje, jak coś
ważnego to nie :)). A klawiatura jak nie działa, tak nie działa :).
Podejrzewam, jeszcze BIOS i problem z USB legacy support (chociaż mam
klawiaturę ps/2, to o usb to nie pomyłka), który pojawił się na lkml w
okolicach 2006 roku. Ponadto samemu kernelowi w Ti też musi czegoś
brakować (bo na rescue klawiatura działa), zacząłem w okolicach 1 w
nocy szukać, ale mnie jednak zmogło.

--
Pozdrawiam,
brushek