Re[2]: Problem z instalacją CRI 0.2

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Pią, 16 Maj 2008, 12:04:52 CEST

Witam

> Mozesz mi wyslac dmesg z rescue gdzie dziala klawiatura i z bootowania
> dowolnego kernela gdzie nie dziala klawiatura? Wpisz do rc.local czy cos
> zeby zrzucilo przy starcie do pliku.

W załączniku trzy pliki z dmesgami.

dmesg.rescue to z rescue :)
dmesg.2.6.24.2 to moja kompilacja, pod vmware-server.
dmesg.26.22.ti to dmesg ze standardowego kernela, które zainstalowałem
na etapie instalacji (poldek -i kernel).

Co ciekawe, myślałem, że na moim jądrze klawiatura "ożyje" lecz
niestety nic takiego się nie stało. Nie skupiałem się na tym, bo jak
widzisz jest to sprzęt serwerowy i poradziłem sobie poprzez
odpowiednie skonfigurowanie systemu przez rescue, reszta zdalnie :).
Niemniej jednak dostęp do konsoli przydałby się.

> Ktoremu? Bo jest ich 6 :)

kernel-2.6.22.2, instalowany przez poldek -i kernel, na końcu
instalacji z rescue.

Jeśli by Ci się udało cokolwiek ustalić, to daj znać. Wydaje mi się,
że najlepiej na listę od razu :).

--
Pozdrawiam,
brushek