xorg.conf dual head

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pon, 19 Maj 2008, 19:53:22 CEST

Witam,

nie mogę zmusić mojego xorga na Titanium do wyświetlenia Xów w trybie
DualHead.

Chciałbym mieć działające dwa screeny - defaultowy wyświetlacz notebooka i
monitor podłączony przez złącze DVI.

Jedyne co mi się udało uzyskać, to wyświetlenie tego samego na obu monitorach.

Czy ktoś komu działa mógłby się podzielić plikiem xorg.conf i listą
zainstalowanych modułów?

to jest notebook Acer TravelMate 8100

[root w davabel ~]# lspci | grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon Mobility X700
(PCIE)

Ale będę wdzięczny również za xorg.conf również z innej konfiguracji
sprzętowej - może znajdę wskazówkę, co robię źle.

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski