[Th] Gdzie zniknął chkconfig?

Virek virek w poczta.onet.pl
Czw, 22 Maj 2008, 12:10:43 CEST

Już podczas instalacji z chroota pakiety burzyły się o brak, ale
obszedłem to --nodeps.
Sądząc że to chwilowe braki w zasobach, wstrzymałem się z resztą
instalacji do dzisiaj, dzisiaj odpalam poldka (wcześniej próbując
zsynchronizować --up) i nadal go brakuje. Chciałem zainstalować
metapackage-gnome i w sumie naliczyłem się 12 niespełnionych zależności
ze względu na brak chkconfig.
Czy chkconfig został czymś innym zastąpiony, czy po prostu jednak
ponownie radzicie skorzystać z przełącznika --nodeps?

Pozdrawiam - Virek