TH i partycja / w trybie ro

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 26 Maj 2008, 16:14:43 CEST

Witam,

Czy nie da się standardowo w PLD uruchomić partycji / w trybie read-only?
Z tego co widzę, w rc.sysinit jest bezwarunkowe przemountowanie jej w tryb
rw - średnio mi się to podoba, bo chcę mieć system maksymalnie zabezpieczony
przed wszelkimi padami zasilania itp - czyli niezależnie od tego co się
stanie, serwer ruszy.

Czy bezpieczne jest wyłączenie tego przemountowania / na rw? Zaraz będę
testował, ale nie chciałbym żeby mi umknęło coś ważnego...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"