spec lub paczki z php6

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 29 Maj 2008, 11:04:53 CEST

On Thursday 29 of May 2008 07:56:35 Arkadiusz Rdest wrote:
> Witam,
>
> Ma ktos moze albo paczki albo spec'a do php6?

Co konkretnie potrzebujesz z php6? Dlatego że php6 od php5.3 różni się
praktycznie tylko obsługą unikodu i jest w tej chwili +/- słabo używalne.

php5.3 jest w miarę stabilne (z dokładnością do kilku drobiazgów jak np.
parsowanie browscap.ini ;-) ) i dostępne jest na branchu DEVEL.

> A zeby nie instalwoac ze zrodel i nie robic syfu w systemie wolalbym
> paczuszki z tym. Mzoe ktos juz zrobil na wlasny uzytek i sie podzieli?

Paczki jak chcesz zassać mam dla Th x86_64 wystawione na :

ftp://zergin.ath.cx:10021/RPMS/

marcin