firefox3

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Sob, 31 Maj 2008, 01:11:53 CEST

On Fri, Mar 28, 2008 at 23:56:15 +0100, Bartlomiej B. wrote:
> [...]
> i powiązać je z pojedynczym użytkownikiem (dzięki temu, że jest
> wysyłane ciasteczko). Ten tryb nie jest domyślnie włączony w FF2, ale
> sama jego obecność może powodować jednak pewien dyskomfort ;). (W FF3
> zdecydowali się usunąć ten tryb, bo za mało osób go włączało. Jednakże
> domyślnie włączony tryb antyphishing/antymalware (bo dodali blacklistę
> "antymalware" jeszcze w FF3), który będzie w FF3, jest potencjalnie dużo
> bardziej ingerujący w prywatność niż ten domyślnie włączony w FF2. Ale
> to tak na marginesie.)
>
> Stworzyłem projekt - demo, które pokazuje tą

Sorry za odkopywanie starego wątku, ale jeśli kogoś to interesuje, to
jest też już dostępna także polskojęzyczna wersja (poprzednio nie było):
http://bb.homelinux.org/firefox/sb/#polski

(A tak nawiasem mówiąc, to sobie czytam w The Register[1], że Mozilla
niby dopiero "planuje" wdrożenie funkcjonalności typu "zbieranie
historii"... Hmm, przecież to już jest obecne w FF2! Chyba się
powinienem skontaktować z panem Andrew Orlowskim ;-)).

[1] http://www.theregister.co.uk/2008/05/19/firefox_data_snoop/

--
http://bb.homelinux.org