avi -> 3gp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 3 Lis 2008, 09:02:51 CET

Dnia sobota, 1 listopada 2008, Grzesiek Sójka napisał:
> Witam,
>
> Mam mały problem. Potrzebuje zkonwrtować filmik z avi go 3gp tak, żebym
> mógł oglądać na komórce ale mi nie idzie. MAcie jakiś sposób??

Ja to robię tak:

ffmpeg -i "wejscie.avi" -f 3gp -b 100 -qmin 3 -qmax 5 \
        -bufsize 4096 -g 300 -s qcif -ar 8000 -ab 12.2k -ac 1 \
	"wyjscie.3gp"

Jedyny problem w tym, że aby tak skonwertowany film działał poprawnie na
każdej komórce (problem z nokia?) trzeba przekompilować sobie ffmpeg z
obsługą formatu amr (--with amr).