cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :)

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 4 Lis 2008, 14:26:40 CET

Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Dlatego, że główny jest "nad" guestami vserverów, a nie obok.
i wszystko jasne - thx

mam jeszcze jedno pytanie
główny ma 10.0.15.2/24

vserver2 ma 172.182.15.12/26

pytanie
co musze zkombinowac, by vserver2 "mial" internet

czy ustawic na głównym drugi adres na eth z podsieci
172.182.15.0/26 a potem poczarowac rutingiem?

tego w pld docu nie znalazłem
a moze w moge w vserwerze ustawic default gw jakos?
--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel