[TH] kdebluetooth

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 5 Lis 2008, 13:23:12 CET

Dnia środa, 5 listopada 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Mam problem z kdebluetooth-1.0-0.beta8.7.x86_64 (libbluetooth.so.3) -
> nie działa.
> kdebluetooth-1.0-0.beta8.5.x86_64 natomiast działa (libbluetooth.so.2)
> Ki czort ?
> # hciconfig hci0 revision
> hci0:   Type: USB
>         BD Address: 00:1F:E1:F7:1C:72 ACL MTU: 1017:8 SCO MTU: 64:8
>         Firmware 44.65 / 211
> "Czopka" nie mogę sobie wymienić, bo wbudowany w laptopa...

A czy nie jest przypadkiem tak, że wersja *8.5* działa z bluez z serii 3.x,
a *8.7* wymaga nowszego bluez? Nie jesteś odosobniony w tym problemie, ja u
siebie też trzymam stare kbluetooth wraz z wymaganymi opłotkami, bo inaczej
nie rabotajet. Znaczy się, bluetooth pracuje, mogę sobie obejrzeć okolicę,
podłączyć się do internetu przez *wcześniej zautoryzowany* telefon, ale
jakoś nic więcej dla KDE 3.x (nie mogę np. zrobić autoryzacji nowego
urządzenia, bo to kbluetooth robił mi za frontend do tego, a skoro nie
działa...). Pewnie na 4.x i Gnome jest OK, tylko co z tego.