[OT] Programowy restart DELL-a

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 5 Lis 2008, 15:37:52 CET

Dnia środa 05 listopad 2008, Łukasz Maśko napisał:

> Bingo. Na 2.6.27.4 już jest OK. Temat zamknięty.

U mnie 2.6.27.4 już na jednej maszynie produkcyjnej (!), co prawda mniej
ważnej, ale jak się spisze to do końca tygodnia przerzucę wszędzie.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski