cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :)

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 5 Lis 2008, 20:17:37 CET

Marcin Kamiński pisze:

> Witam
> Ja u siebie robię tak, że syslog-ng chodzi wyłącznie na hoście, ale za
> to zbiera logi ze wszystkich vserwerów. A wygląda to po prostu tak:
>
> source src      {
>          pipe ("/proc/kmsg" log_prefix("kernel: "));
>          unix-stream("/dev/log" max-connections(1000));
>          unix-stream("/vservers/postfix/dev/log" max-connections(1000));
>          unix-stream("/vservers/courier/dev/log" max-connections(1000));
>          internal();
> };
>
> i wsio :) Pewnie można to podzielić na kilka source i potem np. logować
> [...]
o jednej rzeczy zapomniałem napisac

cacti zbiera logi/snmp w konkretnym vlanie i ma konkretny IP
nie wyobrazam sobie rekonfiguracji sprzetu :)

czy to co powyzej, spowoduje ze w jednym pliku na hoscie wylądują logi z
poszczegolnych vserwerow? a syslog będzie działał lokalnie na kazdym
vhoscie?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel