Dyrektywa ProxyHTMLURLMap i mod_proxy w naszym apache'u

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 6 Lis 2008, 11:55:26 CET

Witam,

Próbuję skonfigurować virtualhosta by używał mod_proxy, znalazłem taki opis
który robi dokładnie to czego potrzebuję:

http://confluence.atlassian.com/display/DOC/Using+Apache+with+mod_proxy#UsingApachewithmod_proxy-complex

Problem w tym, że jednej dyrektywy mi nie przyjmuje:

root w alpha ~> /etc/init.d/httpd reload
Checking httpd.prefork configuration...............................[PROBLEMY ]
Warning: DocumentRoot
[/home/services/httpd/html/nossl/www.silvercube.pl/mdk] does not exist
Syntax error on line 1250 of /etc/httpd/conf.d/71_virtualhosts.conf:
Invalid command 'ProxyHTMLURLMap', perhaps misspelled or defined by a module
not included in the server configuration
root w alpha ~>

Wersje:

apache-2.2.3-9.i686
apache-mod_proxy-2.2.3-9.i686

Czy to jest w jakimś innym pakiecie, czy w ogóle u nas nie ma?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"