Zamówienie Grażynki

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Czw, 6 Lis 2008, 23:19:15 CET

 Temat: Re: Re: Proszę o kontakt
Data i godzina: dzisiaj 21:52
Witaj,
jeszcze raz gratuluję TATUSIOWI,
Grzesiu potrzebuję:
- porządny przenośny komputer z dużum ekranem, najlepiej równiez dotykowy,
który mozna obracać w stronę klienta,
- projektor do wyświetlania głównie prezentacji, nic szczegółowego, więc nie
musi być z najwyższej półki,
- ekran do projektora,
- urządzenie wielofunkcyjne, które pozwoli mi wysłać fax, skanować, drukować i
kserować,
- małą przenośna drukarkę,
- 2 komputery przenośne, proste, będą służyły do pracy moim klientom, głównie
do rozwiązywanie testów, więc małe i lekkie bez oszałamiajacych parametrów,

chcę wydać na to wszystko ok. 15 tysięcy...

Pozdrawiam Cię mój partnerze biznesowy i pierwsza miłości;)
Grażynka

--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Miłości nie ma wtedy gdy chcesz być z kimś za wszelką cenę, lecz gdy szczęście