Programowy flush pamięci podręcznej (?)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 8 Lis 2008, 11:03:52 CET

Dnia sobota, 8 listopada 2008, Daniel Mróz napisał:
[...]
> Cache czego? Bufory dyskowe? Od tego jest polecenie sync.
> Jeśli chodzi Ci o wyswapowane aplikacje, to nie wiem.

O coś a'la sync. Tylko, że sync odsyła dane dysk dane ostatnio
zapisane/zmienione, ale nie invaliduje w pamięci buforów. A już zupełnie
nie wpływa na te związane z odczytem. A mi chodzi o coś takiego, żeby
odesłać dane na dysk, ale jednocześnie wywalić je z pamięci, wymuszając ich
ponowny odczyt przy próbie użycia po obudzeniu. Dokładnie tak jak robi to
TuxOnIce.