Re: Jakiego urządzenia potrzebuję (sieć)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 10 Lis 2008, 08:06:50 CET

On Thu, 6 Nov 2008, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> Wednesday 22 October 2008 18:16:03 Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz
> Tylko upewnij się, ze DHCP działa - o ile korzystasz z tego.
> DHCP w  LinkSysie to słaba strona.

W linksysie czy dd-wrt/openwrt/opentomato? Zresztą imho coś popsułeś, ja
obecnie działam z kilkunastoma różnymi WRT54GL (niektóre z oryginalnym
softem inne z dd-wrt) i żadnych problemów z DHCP nie uświadczyłem...
Komputery klienckie - setki różnych do wyboru do koloru, po kablu po wifi
itd...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"