problemy z konsolami

adzinok w o2.pl adzinok w o2.pl
Wto, 11 Lis 2008, 23:48:06 CET

Witam.

Mam Th aktualizowany na bieżąco z th, th-ready i th-test.
Liczbę konsol mam ograniczoną do czterech w /etc/inittab.
System odpalam na runlevel 3.
Pomiędzy konsolami przemieszczam się standardowo:
Lewy Alt i strzałka w lewo lub w prawo.
Było tak:
tty1 -> tty2 -> tty3 -> tty4 -> tty1 -> tty2 <- tty1 itd.
Po odpaleniu X'ów (i powrocie do konsoli) miałem dodatkowo
piąty ekran z promptem (migający podkreślnik) na piątej konsoli
czyli tak:
tty3 -> tty4 -> prompt -> tty1 -> tty2 <- tty1

Po aktualizacji "czegoś" - niestety nie wiem czego...
Mam tak, że po zalogowaniu na rlvl3 jest ok,
ale po odpaleniu X'ów i powrocie na konsolę jest tak:
tty3 -> tty4 -> prompt -> prompt <- prompt <- prompt <- prompt
itd. nie ma możliwości powrotu do konsoli...
nie pomagają żadne magiczne kombinacje klawiszy,
pozostaje tylko twardy reset.

Pomożecie?

Pozdrawiam
	adzinok