upstart-SysVinit vs SysVinit ( było: problemy z konsolami)

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 12 Lis 2008, 10:14:04 CET

On Wednesday 12 of November 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 12 listopada 2008, Wieslaw Kierbedz napisał:
> [...]
>
> U mnie to nie było to:
>
> poldek:/all-avail> ls -I *SysV*
> SysVinit-2.86-15.i686
> 1 pakiet
>
> Swoją drogą - czy pakiet upstart-SysVinit jest w 100% pełnoprawnym
> zamiennikiem dotąd obecnego SysVinit? Bo tego drugiego na ftp już nie ma.
> Jeśli tak, to będę musiał podmienić. Jeśli nie, to czy SysVinit został
> definitywnie skreślony i czy procedura przejścia na niego jest w miarę
> bezbolesna?

Przejście nie jest do końca gotowe itd ale upstart będzie obowiązujący z Th (z
tego względu, że chcę zacząć korzystać w skryptach startowych z możliwości
upstartu).

Każda poprawka mile widziana. Być może patrys w najbliższym czasie dopisze
skrypt w LUA do migracji inittaba na konfig upstartowy...