upstart-SysVinit vs SysVinit (było: problemy z konsolami)

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 12 Lis 2008, 10:18:48 CET

Łukasz Maśko anonsuje::
> Dnia środa, 12 listopada 2008, Wieslaw Kierbedz napisał:
> [...]
>>

> U mnie to nie było to:
>
> poldek:/all-avail> ls -I *SysV*
> SysVinit-2.86-15.i686
> 1 pakiet
>
> Swoją drogą - czy pakiet upstart-SysVinit jest w 100% pełnoprawnym
> zamiennikiem dotąd obecnego SysVinit? Bo tego drugiego na ftp już nie ma.
> Jeśli tak, to będę musiał podmienić. Jeśli nie, to czy SysVinit został
> definitywnie skreślony i czy procedura przejścia na niego jest w miarę
> bezbolesna?

U mnie była bolesna dopóty, dopóki nie dowiedziałm się o co chodzi.
Na runlevel 5 działała tylko pierwsza konsola.
Konfiguracja łatwa. Możliwości chyba większe niż SysV.
Dziwne, że nie przygotował ktoś defaultowych ustawień dla PLD.
Tj. 8x tty itp.
Ale może lepiej - można się zorientować, że coś się zmieniło (osobiście
to też musiałem tu zapytać, żeby się dowiedzieć).
--
WK