PLD rescue, a stary sprzet

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 12 Lis 2008, 12:02:42 CET

On Wed, Nov 12, 2008 at 08:13:25AM +0100, Krystian Tyczyński wrote:
> Witam!
>
> Mam problem z zabootowaniem rescue CD na starym sprzecie Celeron MMX
> 333Mhz, 64MB RAM. Wersje 2.95 i 2.90 nie dzialaja w ogole.. przy
> bootowaniu sie zawiesza, a w 2.00 jest komunikat:
moze byc ciut mało ramu. domyślnie rescue ładuje cały system do pamięci
- co w praktyce powoduje ze tego ramu dla aplikacji niet.

sprobuj zrobic by odpalal bezposrednio z cd, bez ladowania initrd do
pamieci.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator