karta na intelu i wyglad czcionek w xach

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Czw, 13 Lis 2008, 13:47:37 CET

Thursday 13 of November 2008 13:40:56 Piotr Skwarna napisał(a):
> Witam
>
> Czy u kogos wystepuja zniekszatalcone czcionki w xach (z kartami intela)
> po ostatnim upgradzie ?
>
> Zrzuty ekranu: http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=30157
>
> karta:
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation
> 82845G/GL[Brookdale-G]/GE Chipset Integrated Graphics Device (rev 01)
>
> x server:
> xorg-xserver-server-1.5.2-1.i686
>
> sterownik:
> xorg-driver-video-intel-2.5.0-4.i686

Ja mam taki problem

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82865G Integrated
Graphics Controller (rev 02)

xorg-xserver-server-1.5.2-3.i686
xorg-driver-video-intel-2.5.0-4.i686

Co jest najdziwniejsze na koncie roota w kde (dla testów się zalogowałem)
czcionki wszędzie wyglądają dobrze a na jakikolwiek innym koncie lipa.

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838