Ponownie - CRI i instalacja na vmware

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 13 Lis 2008, 15:48:51 CET

Witam,

Raz już pisałem w tej sprawie ale nikt nie umiał pomóc :(
Chcę zainstalować Th na serwerze zdalnym, więc najpierw muszę je postawić na
lokalnym vmware...

I wszystko by było ok, tylko GDZIE DO CHOLERY JASNEJ JEST CDROM?
Od pół godziny ładuję wszelkie możliwe moduły, próbuję mountować wszelkie
możliwe device'y - hda, hdb, hdc, hdd, scd0 i wyższe, sr0 i wyższe... d*pa
blada, zupełnie bez szans - cały czas tylko informacja "failed".

lshw nie raczy pisnąć ani słowem podpowiedzi, w howto też zero sugestii.

Pomóżcie proszę, bo chciałbym w końcu postawić serwer na Th - a wygląda na
to że znowu będę musiał klonować AC :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"