[Ti] xorg-xserver-server-1.5.3-2.x86_64 - nie działa myszka i klawiatura

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 13 Lis 2008, 22:12:38 CET

On Thu, 13 Nov 2008 20:58:35 +0000, you wrote:

>Nie *wywal*, tylko poprawnie ustaw KDE (domyślam się że w nim
>problemy), żeby korzystało z evdev.
>(bez evdev z najnowszymi iksami klawiatura w moim laptopie nie
>działała *wcale* już w kdm).
>W ustawieniach regionalnych KDE, jako układ klawiatury wybierz
>"Evdev-managed keyboard".
>Alternatywnie to samo można z palca:
>setxkbmap -model evdev -layout pl
>
>Natomiast zawartość odpowiedniej sekcji xorg.conf:
>
>Section "InputDevice"
>    Identifier  "Keyboard0"
>    Driver      "kbd"
>    Option "XkbRules"   "xorg"
> [...]

btw
zdecydowanie brakuje nam któtkiego faq na www o konfiguracji X
dużo osób ma z tym problem (ja też miałem)

np taki http://pld-linux.org/Docs/Vserver
jest rewelacyjny
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]