Ponownie - CRI i instalacja na vmware

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pią, 14 Lis 2008, 14:57:30 CET

Dnia piątek, 14 listopada 2008, Paweł Muszynski napisał:

> Widzę, że nie tylko ja mam PLD na OVH...

Oj nie tylko ;)

> Poradziłem sobie bootując z ichniego rescue-pro, wgrałem na dysk pld
> rescue -pisałem o tym kiedyś:

ja zawsze instaluje na jakiejs maszynie do katalogu, potem robie tar.gz
na nowej maszynie w OVH odpalam rescue-pro, tworze partycje i wrzucam ten
tar.gz, rozpakowuje, chrootuje i instaluje bootloader.

tylko w ekstremalnych sytuacjach poslugiwalem sie PLD Rescue jak byla jakas
egzotyczna plyta i nie moglem sobie poradzic ze sterownikami. PLD Rescue
zawsze ladnie podpowiada co trzeba dorzucic ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł