Th/CRI - włam... DZIURA? Skąd konto "admin"?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 17 Lis 2008, 10:23:48 CET

On Mon, Nov 17, 2008 at 09:33:17AM +0100, Marcin Krol wrote:
> <cytat z howto CRI>
[...]
> - decide if you want to create first user in system (default user is
> 'admin')
> - change password for first user (default one is 'admin')
> </koniec cytatu>
Hmmmm... Mam pod opieką maszynę instalowaną z CRI jakiś rok temu i nie
mam tego konta. Na maszynie instalowanej kilka miesięcy temu już to
konto jest. Zatem była zmiana. Czy w takim razie po instalacji nie
powinno być jakiego Big Fat Warning, że teraz tworzone jest z automatu
konto o oczywistej nazwie i z oczywistym hasłem?

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn