PLD TH na laptopie i wolne działanie systemu

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Śro, 19 Lis 2008, 14:03:25 CET

Dnia piątek, 7 listopada 2008, Przemyslaw Firszt napisał:

> [..]
>
> przestawianie się zegara:
> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=3316
To już wcześniej rozpracowałem, przestawianie się zegara związane jest z
brakiem aktywności, jeśli nie robię nic przez np. 10 minut, to o te 10 minut
czas jest cofnięty - czas się zatrzymuje dla mojego laptopa ;)

> co do wolnego uruchamiania się - przetestuj bootchart i sprawdź co
> powoduje problem (u mnie był np. kłopot z dhcpd i przejściowo CUPS)
Zainstalowałem, ale mam same pliki .log nie mam wykresów, chyba że coś
pomieszałem.

Jeśli mam uruchomionego Amaroka, to system nie zatrzymuje się, działa
normalnie (ale tylko po zalogowaniu się - używam kde 3).

Wcześniej, mając sterownik do grafiki firegl, podczas uruchamiania nie
musiałem "poganiać" myszką, uruchamiał się i wyłączał sam. Teraz mam radeonhd
bo na poprzednim nie było płynności np na stronach internetowych. Teraz jest
ok, ale do momentu zalogowania usera muszę poruszyć myszką jak widzę, że nic
się nie dzieje tzn. system staje w miejscu. To samo przy wyłączaniu, jak
poruszę myszką to działa.

> a co do całej reszty to to Ci top pokazuje?
Załączony plik.
> --
> Przemo

<'///><