Wieszanie się acrobat readera

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 20 Lis 2008, 12:19:04 CET

Zauważyłem ostatnio, że wiesza mi się Acrobat Reader. Objaw jest taki, że
jak otworzę dowolny dokument, to wyświetla mi pierwszą stronę, po czym
zawisa. Nie można nawet spokojnie okna zamknąć, trzeba ubijać na siłę.
SPrawdzałem na dwóch komputerach - jest to samo. Sprawdzane wersje to
8.1.2, 8.1.2_SU1 oraz 8.1.3. Musiało to nastąpić po ostatnich update'ach,
ale nie potrafię powiedzieć, co konkretnie popsuło, bo nie używałem
ostatnio Readera od jakiegoś czasu. Myślałem, że może to glibc - ale nie.

Mam Th+ready+test w architekturze i686, readera oczywiście sam kompilowałem
z CVS-a. Sprawdzałem pod KDE, jak i czystym twm - to samo.

Czy ktoś mógłby to potwierdzić lub zdementować?