Th i486 a procesor amd k6-II

grapeli23 grapeli23 w googlemail.com
Nie, 23 Lis 2008, 22:58:25 CET

Dnia 23.11.2008 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl> napisał/a:

> Do tego w oryginalnym poście było o problemach z instalacją, a nie z
> budowaniem. To zupełnie różne rzeczy. rel 8 zmienia jedynie poziom kompresji
> przy repackage.
>
> Jeśli chodzi o budowanie to zapewne rozwiązaniem jest ustawienie w makrach:
>
> %_binary_payload w5.lzdio
>
> (zamiast aktualnego w9.lzdio)
Troszkę zamieszałem :). Wielkie dzięki.
Pytałem wcześniej, gdzie w ktorym skrypcie, makrze zmienia się ustawienia
dla lzma. Mialem na myśli budowanie.

Zmiana na %_binary_payload w5.lzdio poskutkowała. Wszystko się buduje
jak trza.

Swoją drogą dopiero dziś spostrzegłem, że w th-i486 nie ma javy suna.