Problemy z siecią po ostatnim update TH

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Wto, 25 Lis 2008, 16:34:25 CET

Pawel Dlugosz pisze:

> Bardziej koszernie -> /etc/sysctl.conf

Tak wiem - mam tam cały czas ustawione na 1...
ale okazało się, że to nie rozwiązuje sprawy - zmieniłem też ustawienia
w /etc/resolv.conf i czasami działa dobrze, a czasami rzuca tym
komunikatem - ewidentnie ma jakiś problem z odpytywaniem DNSa (pytanie
tylko czy to było związane z ostatnimi poprawkami TH, bo DNS raczej
wykluczam - na drugim kompie działa bez problemów)

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team