cryptsetup -y create SECURE /dev/hdc1

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Śro, 26 Lis 2008, 23:41:50 CET

darek w strefa.org.pl pisze:

> Po upgradzie paczek na AC zdechł mi cryptsetup.
> No i generalnie nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić. Wygląda to tak.
> # cryptsetup -y create SECURE /dev/hdc1
> Memory fault

rpm -qi cryptsetup ??? Jaką wersję miałeś wcześniej?

Czy masz załadowany dm_mod, dm_crypt oraz wszystkie potrzebne aes-y?
lsmod | grep -e dm -e aes

Z podanych argumentów wnioskuje że używasz starego pakietu cryptsetup, a
nie cryptsetup-luks? Czy masz stare archiwa, czy tworzysz nowe? Ten
ostatni działa, ale format inny.

Pozdrawiam,
Marek