Re: Świeże Th i brak polskich literek...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 27 Lis 2008, 11:34:29 CET

On Thu, 27 Nov 2008, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> jak wygląda output po poleceniu locale ?
> $ locale

U mnie identycznie.

> Moje pliki console i i18n :

> # sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/sysconfig/console
> CONSOLEFONT=ter-v14n
> CONSOLESCREENFONTMAP=

Tu miałem odpowiednio lat2u-16 i lat2u. Doinstalowałem font Terminus,
zmieniłem wpisy, odpaliłem /etc/init.d/console restart, JEZUS MARIA CO TO ZA
FONT :), ale pomóc nie pomogło - tyle że w komunikatach startowych zamiast Ę
mam nie podniesiony underscore, tylko kwadrat ;)

> # sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/sysconfig/i18n
> LANG=pl_PL.UTF-8
> SUPPORTED_LOCALES="pl_PL.UTF-8/UTF-8 pl_PL/ISO-8859-2 de_DE/ISO-8859-2
> en_GB/ISO-8859-1 en_US/ISO-8859-1"

SUPPORTED_LOCALES miałem zahashowane, ale odhashowałem, zrestartowałem
i nie widzę różnicy

> Trzeba ustawić fonty, np w KDE :
> KMenu/Ustawienia/Wygląd i motywy/Czcionki
> Klawiatura w /etc/X11/xorg.conf też pl ?

No tu mam chyba problem z halem - który wywala wszystkie moje ustawienia
i ustawia swoje (m.in. xkb_layout="us") :(
Czy da się coś zrobić żeby ten hal działał prawidłowo, albo żeby Xy mogły
działać bez niego? Bo podejrzewam że przez niego wszystkie problemy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"