Re: Pomocy... Th - i problem z każdą myszką USB

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 27 Lis 2008, 17:48:40 CET

On Thu, 27 Nov 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> www.pld-linux.org/Docs/xorg

Dzięki - użyłem tego, niestety nic nie pomogło.
Wszystkie myszki USB jakie podłączę do swojego komputera działają jedynie w
pionie - tzn. przesuwanie w prawo/lewo rusza kursorem w pionie.

Czy ktokolwiek ma jakiś pomysł co psuje mysz? Dokompilowałem psaux do
kernela, podłączyłem starą myszkę ps2 i ta działa prawidłowo - więc
ewidentnie coś obsługującego mysz daje ciała, tym bardziej że dzieje się to
wszędzie... Tzn. zarówno pod Xami jak i w gpm...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"