[th] pakiet memtest86+-2.01-2.i686 wygląda na zepsuty

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Czw, 27 Lis 2008, 16:56:58 CET

Witam,
> nie no wez jeszcze jakims (dowolny live)
> dwoma punktami plaszczyzny nie wyznaczysz

Znalazłem dzisiaj chwilę czasu by powrócić do tematu, i przetestować na kilku
komputerach w pracy. 3 różne komputery, efekt ten sam:

http://pp.siedziba.pl/tmp/memtest1.jpg
http://pp.siedziba.pl/tmp/memtest2.jpg
http://pp.siedziba.pl/tmp/memtest3.jpg

Do tego mój domowy komputer, C2D 2.66, płyta na intelu P35, 2GB RAM, zarówno
na gołym sprzęcie jak i pod QEmu. W domu memtest uruchamiany z dysku przez
GRUBa, w pracy po sieci przez pxelinux. Obie instalacje wykonane niezależnie
(z poldka, nie poprzez skopiowanie binarki).

$ md5sum /boot/memtest86+.vmlinuz
f0a4eea09f256c44154f0106c9ebb2a1  /boot/memtest86+.vmlinuz

Nadal więc sądzę, że coś jest z nim nie tak. Czy komuś ten memtest wogóle
działa poprawnie?