bttv & pilot

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 27 Lis 2008, 17:27:02 CET

Witam,

Mam taki problem. Używam tuner TV firmy AverMedia. W tej chwili w
modprobe.conf mam :
options bttv card=41 tuner=5 pll=1 radio=1 automute=1 remote=1
Ostatnio podłączyłem pilota i bardzo się zdziwiłem kiedy okazało się, że
po naciśnięciu klawiszy na pilocie na konsoli wyświetlają się liczby.
Czyli mój pilot został skonfigurowany jako dodatkowa klawiatura (bez
użycia lirc). Ja wolał bym, żeby był obsługiwany "normalnie" tzn poprzez
lirc. Niestety nie wiem jak się za to zabrać. zainstalowałem lirc i nie
wiem co dalej. Przede wszystkim jak ustawić DRIVER i DEVICE w
/etc/sysconfig/lircd. C owpisać do lircd.conf?? Co zrobić, żeby pilot
nie był traktowany jako dodatkowa klawiatura?

Za wszelką pomoc z góry dziękuje

Pzdr
grze$

PS. "Thank you from the mountain" :)