Th-main - nie można zainstalować

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w student.chemia.uj.edu.pl
Czw, 27 Lis 2008, 22:53:34 CET

Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Hm, skąd to się tam bierze. unset TMPDIR może

A czy jest szansa na poprawienie tego błędu, tak aby można było normalnie zainstalować Th przez chroot?

Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę jeszcze na dwie rzeczy. Po pierwsze: pakiet dbus (nie: dbus-libs) występuje zarówno w suggests jak i w requires pakietu upstart (nie: upstart-SysVinit). W rezultacie przy instalacji upstarta pojawia się sugestia instalacji dbusa, a jeśli się odpowie "nie" to dbus i tak jest instalowany. A jego instalacja pociąga za sobą wiele zależności w rodzaju xorg-* A ja pakiety xorg chciałbym zainstalować poźniej, a nie na samym początku instalacji systemu. Nie wiem czy pakiet dbus jest wymagany czy tylko sugerowany przy instalacji upstarta.

Po drugie: pakiet FHS instalowany jest kilkukrotnie, jako zależność w różnych pakietach. Gdy stawiam Th na czystej partycji, zazwyczaj rozpoczynam od instalacji pakietu glibc i wtedy wraz z nim instalowany jest także FHS. Potem instaluję rx-scripts... i w jego zależnościach znów pojawia się FHS, który ponownie jest ściągany i instalowany, jak gdyby rpm nie wiedział że przed chwilą go już ściągnął.

pozdrawiam,
Krzysztof Kowalczyk