Re: Świeże Th i brak polskich literek...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 28 Lis 2008, 10:34:00 CET

On Fri, 28 Nov 2008, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Co do aplikacji konsolowych ze sztywnym kodowaniem :
> poldek:/all-avail> de -a xorg-app-luit

> terminali unikodowych

Super, tego mi było trzeba :) Z ekg działa idealnie :)

A teraz pytanie... Jakich fontów się używa przy terminalach Xowych?
Bo jakiego fontu bym nie użył w xterm i aterm, to dostaję krzaki utfowe przy
wpisywaniu polskich literek (tzn. dwa krzaczki dla każdej wpisanej literki).

Hmm, czyżby xterm i aterm nie umiały rozmawiać po UTFowemu?
Zobaczyłem listę wszystkich *term* w poldku, i z tych które wypróbowałem to
tylko roxterm jakoś sobie poradził... Będę tęsknił za atermem bo ten był
wyjątkowo zgrabny i lekki - ale może jednak da się go jakoś przekonać do
UTF (poza użyciem luit)?

P.S. Nadal Xy nie działają poprawnie - każda mysz podłączona po USB działa
wyłącznie w pionie :( Muszę teraz męczyć się na starej A4Tech podłączonej do
ps/2, a obok się nudzi wypasiona MX Revolution która tak naprawdę była
głównym powodem zmiany z Ac na Th (chciałem mieć nowe Xy, bo stare nie
potrafiły sobie radzić z MXem i jego fefnastoma przyciskami)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"